Två veckor kvar och sen är den borta!

Hemma från skolan och idag blir det plugga, plugga och plugga lite till. Har nämligen två prov imorgon som måste gå bra! Hade även prov idag som gick rätt så bra, så nu återstår matte B och fysik A imorgon. Dagen har annars flytit på bra, med tanke på att det är tisdag och vi bara har tunga ämnen.
Glömde helt bort att berätta att jag var hos tandläkaren igår och fick veta att jag ska få ta bort min tandställning inom två veckor, vilket känns toppen! nu slipper jag skämmas över att le som jag gjort innan, speciellt bland nytt folk. Har längtat efter det så länge nu att jag nog kommer hoppa av glädje då den äntligen försvinner!




Kommentarer
Postat av: emilia

Har både du och Sophie tandställning? :)

2011-10-25 @ 18:21:06
Postat av: M

Du skrev om tandställningen igår faktiskt :)

2011-10-25 @ 19:04:15
Postat av: Micaela

Jag hade ingen aning om att du hade tandställning :O

2011-10-26 @ 21:30:18
URL: http://micsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0