jag lever!

Helo! ledsen för att jag inte uppdaterat på några dagar. Men gud så stressigt jag haft det! Skola, tusen prov, stressat hem. stresat till träning. komit hem jätte sent, försökt plugga. deckat med boken på magen, Sukt stressigt. Idag slutar jag dock ganska tidigt så kommer inte behöva stressa så mycket til träningen, en liten nackdel när man har 1 timmes resväg till skolan och hem och samma sak till träningen. sen gäller det att tajma bussar också! men jag är nöjd med skolan och träningen så den smällen tar jag!:) sitter just nu och väntar på att min klass ska bli klara med engelska lektionen, så vi kan gå och äta lunch! puss!


Kommentarer
Postat av: Desirée

Hej, vad heter eran kompis blogg som säljer massa fina smycken :D ? ps. Älskar eran blogg :) !! <3

2011-09-21 @ 16:54:51
URL: http://saleclothes.blogg.se/
Postat av: Anonym

sant att du börjat i dragons? :)

2011-09-25 @ 09:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0