lite sommarvärme idag!

Hello jättedålig bild men hittar inte riktigt min kamera just nu. Såg i alla fall ut såhär idag i skolan.

Mamma köpte ju en ny väckarklocka till mig igår som jag installerade och ställde, men ändå vaknade jag för sent idag, dock var det inte mitt fel den här gången, klockan hade ställt om sig på natten. Men mamma trodde såklart inte på mig och ställde tillbaka den på rätt tid, men när hon sedan kollade på klockan var den omställd igen.. hm.. börjar fan undra vad det är för fel på alla klockor jag ska vakna till, lovar att det är spökena som ställer om dom! Aja skoldagen började med världens fyspass, skitjobbigt.. vår skolidrott är typ 10 gånger jobbigare än när vi har styrka och fys på träningarna.. Dagen har i alla fall rullat på men det är grymt skönt att vara hemma. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du?

2011-09-05 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0