Prommis i solskenet med hunden

Idag har jag varit ledig från skolan, jätteskönt faktiskt. Jag har bara varit hemma och tagit det lugnt, pluggat lite smått och sen tagit en prommis med min hund ner till vattnet. Jättemysigt var det, solen sken och det kändes som en såndär härlig höstdag nästan.
Ikväll blir det bio med familjen, eller alla utom vår lillasyster då, eftersom hon är lite för liten för att uppskatta filmen vi ska se. Det bli "Jag saknar dig" på Heron city ikväll och det lär nog bli mysigt! Det var ett tag sen vi alla gjorde något, så det var på tiden att det blev av.

Några bilder från min och Hubbebubbens promenad :)



Kommentarer
Postat av: liinda

heyy, jag undrar bara vilka bloggar ni läser och om ni kan lägga upp några videoinlägg ? :D

2011-09-15 @ 17:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0