Alla hjärtans dag

Det var läönge sen jag skrev här sist, men tider räcker inte till och tror det kommer se ut så här ett tag fram över tyvärr..

Igår var det i alla fall alla hjärtans dag och det känns som om den aldrig varit så uppmärksammad som i år. Hela facebook bestod utav uppdatreringar om denna dag. Jag har aldrig riktigt firat alla hjärtans dag. Mamma brukar ge någon liten present varje år och det brukar alltid stå en ask choklad eller gelehjärtan framme på bordet, men inte mer en så.

igår blev det första gångan jag faktiskt riktigt firat just denna dag, eller uppmärksammat det så mycket. Jag spenderade hela kvällen med min älskling Joakim. Gullig som han var kom han med en stor ros och en flaska rosé. Jag är lyckligt lottad jag som hittade min drömprins bara sådär.
Själv hade jag förberätt lite mys nere i badrummet, med planer för jacuzzibad efteråt. Dock badade vi aldrig eftersom att det började snöa så mycket ute, men vi hade det riktigt mysigt endå med champagne, massor utav ljus i hela badrummegt, jordgubbar och chokladfondue! Min dag blev riktigt lyckad faktiskt.


Det här väntade när min Joakim kom hem till mig.


detta kom han hem med till mig!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej tjejer! Vi har mejlat er lite frågor från min nya mejl (gamla var bbeah@hot..) och vi skulle gärna uppskatta om ni kunde svara på dom så fort som möjligt! Tack / Beatrice & co

2012-02-15 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0