Första svaren på frågestunden

R om Nu kör vi:

Ni har inte funderat på ny design eller åtminstånde header, den ni har nu är verkligen huur fin som helst och ser asproffsig ut, men det är alltid kul med lite förändring!

Svar: Jo det har vi funderat på väldigt länge och de är något som vi verkligen vill göra, men vi båda två är inge vidare bra på att göra det.. så måste hitta någon som vill göra det åt oss!


Anonym om Nu kör vi:

Tycker era föräldrar att det är okej att ni dricker? Jag menar, angelica du skrev ju att du satt med ett glas vin typ eller nått, och dom måste ju vetat om att du drack det, så undrar bara vad dom tycker om den saken <3

Svar: okej okej.. Vi är snart 18 så dom förstår att vi dricker. Och dom vet att vi dricker när vi går ut på helgerna. Och hemma kan vi drick nått glas vin eller drinkar osv på helger. Så ja våra föräldrar tycker det är okej att vi dricker, men dom vill ju att vi dricker med måtta såklart!


Anonym om Nu kör vi:

Fråga till sophie, fuskar du fortfarande med matshemat eller brukar du äta allt? Kram

Svar: Ne jag brukar inte äta allt..  kram


Anonym om Nu kör vi:

hur trivs du i din skola sophie? är din klass bra?

Svar: jag trivs jättebra i min skola, gillar alla lärare och eleverna är snälla och trevliga. En väldigt stor skola men det tycker jag bara e kul! Min klass är helt okej, men trivdes bättre i min gamla faktiskt, fast jag har hittat några riktigt bra vänner i den här klasen också!

 

A om Nu kör vi:

vart köper ni shorts och byxor? <3

Svar: Shorts brukar vi köpa på barnavdelningar, det går faktiskt att hitta rätt å snygga och dom sitter mycket bättre! Det är bara leta lite överallt, H&M, Cubus, Zara, Lindex osv, jeans kan man hitta enstaka gånger då dom är små i storlekarna på vuxenavdelningen, Jc brukar ha hyffsat små storlekar i viss jeans men annars tycker vi att det är väldigt svårt att hitta jeans som sitter bra.. kram


Anonym om Nu kör vi:

Tror ni att ni någonsin kommer kunna käka o tänka typ ," fan ad got"t och inte tänka så mycket liksom ... Bara inte bry sig eller vad man ska säga.
N är starka , kram!

Svar: Vi hoppas verkligen det men helt ärligt så tror vi alltid att vissa tankar kommer finnas kvar, i alla fall en lång tid framöver, och det spelar ingen roll hur friska vi är i kropparna vi tror ändå att dom kommer finnas kvar, i alla fall i många år. Kram


Anonym om Nu kör vi:

Sophie: Hur kom det sig att du böt till Dynamites? Tycker du det är stor skillnad på hur man tränar i HCE och i Dynamites? Hur är skillnaderna överhuvudtaget?

Svar: Jag böt till Dynamites för att jag inte var nöjd vad som erbjöds i min gamla förening. Det gav inte mig någonting och jag vill utvecklas så därför bytte jag. Det är en stor skillnad! Men tänker inte gå in på detaljer här på bloggen om varför jag bytte och vad skillnaden är. Man ska inte snacka skit föreningar emellan.

 

Evelina om Nu kör vi:

varför slutade du i HCE ska du vara med på DM i februari? vad tränar du i för cheerskor. vem bestämde att du inte fick träna cheer när du var sjuk? vilken possion har du i bygg? :) <33 skulle va kul om du svarade :)<3

Svar: Jag ville utvecklas osv, sen lite andra saker också men de tar ag inte upp på bloggen. Ja jag ska vara med på DM i februari, Är redan jättenervös! Mina tränare och min mamma kom överens om att jag inte fick vara med och träna längre, vilket dock bara gjorde situationen ännu sämre, för när jag inte fick träna längre hade jag inget att kämpa för att gå upp i vikt, så då gick det utför istället. Jag är Topp:) Jag tränar i ett par Kaepa skor från usa. Alltså riktiga cheerskor. Inte den allra senaste modellen, men hyffsat ny och jag är jättenöjd med dom!


Anonym om Nu kör vi:

ska ni plugga vidare?

och sophie grymt fint du ritar, talang!

Svar: Ja vi båda kommer nog plugga vidare, men kanske ta ett år off från skolan och resa lite och så först! Angelica kommer troligtvis plugga vidare till läkare och sophie kommer plugga vidare på sin linje, kanske på KTH…

Tack tack vad kul att höra!


Till S: Känns det jobbigt att Angelica har en ny pojkvän, jag menar mycket med tanke på att konkurransen skulle kunna vara rätt hård mellan er två på många olika plan. Sen att ni är så pass lika utseendemässigt, är inte det jobbigt när ni träffar killar om en kille den ena dejtar tycker att ens syster är precis lika söt? Kram

Svar: Nej det känns inte jobbigt, jag är jätteglad för hennes skull! Självklart blir jag lite småavundsjuk, men det är inget som påverkar mig negativt. Och självklart tycker INTE killar att vi är lika söta. När man väl känner oss, så brukar dom flesta säga  att vi inte är ett dugg lika, så tror det gäller samma sak med killar, så det är inget problem. kram

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0