friday night

Kom hem från jobbet för ett tag sedan, och det gick jättebra idag också! känner att jag börjar komma in i systemet om man kan säga så! Och min handledare är jättnöjd, hon tror till och med inte att jag behöver henne längre. Känns verkligen jättekul att få höra så mycket positivt, vilket gör att jag bara trivs ännu mer. Jag är inte van med att få så mycket positivt, brukar bara få höra vad jag gör fel hela tiden, på kliniken, skolan och träningar. Självförtroendet ökar vekligen när man får hör att man är bra! Min fredagskväll spänderas i alla fall med en drink och jacuzzibad! Är fortfarande sjuk och har världens hosta så blir ingen utgång för min del! hoppas ni har en bra fredag! puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mina

Varför bloggar inte Angelica??

2012-02-04 @ 10:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0