a big part of my life

Sitter och kollar runt på olika vidios gamla tävlingar och nyare, blir så sjukt taggad och vill bara träna nu på en gång. Vill bli bra, vill sätta allt. Jag mår så jävla bra på träningarna. Glömmer allt runt omkring och har bara så sjukt kul. Kommer ihåg när jag var som sjukast och inte hade tränat på ett bra tag, hade då bestämmt mig för att aldrig komma tillbaka till cheerleadingen. Trodde jag skule ha tappat allt och att ingen skulle orka bära mig. Men här är jag idag, så sjukt glad att jag valde att börja igen. Nu är det DM om drygt en månad, sen SM och Nordiska mästerskapen och i april USA, kan inte bli bättre! så glad att jag valde att byta Dragons. De här året kommer bli awesome!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så sjukt grym Sophie, glöm inte det. Detta år kommer bli bäst <3

2012-01-14 @ 21:46:48
Postat av: Ribbe

Världens bästa Sophie! <3

2012-01-15 @ 22:38:40
URL: http://jenniferarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0