Alla mot en

Mötet i morse med soc, mina färäldrar, mentor och skolsyster gick sådär. Jag fick inte delta i samtalet föerens en timma efter att alla andra suttit och pratat och då kändes det som alla mot en. Känns som om de bestämde massor som jag inte vet om. Jag vet att det var då skolsyster passade på att bestämma att jag inte fick vara med på idrotten längre. Så förbannad över det, eftersom att skolsyster innan lovet sagt att vi skulle se hur det gick under lovet med vikten och efter det bestämma om jag skulle få vara med eller inte. Känner mig sviken än en gång.. Hon kollade inte ens hur det hade gått för mig..

Annars verkade de från soc trevliga. De jobbar inte med ätstörningar eller så, utan med att försöka hjälpa familjer och personer att komma på fötterna igen. De sa inte så mycket mer en att de skulle se vad de kunde göra och inte göra. Får se vad det leder till helt enkelt.

När allting var slut tömdes ögonen på tårar. Gick helt enkelt inte att hålla dem inne. arg, besviken och ledsen, kännslorna bara flög upp. Man känner sig så misslyckad när man vet att det är en själv som är problemet. Den personen som förstört allting och gjort att allt gått så långt.


Kommentarer
Postat av: emma

jag hade hatat skolsyster och gjort rebell. jag satsar precis som du mvg i alla ämnen och behöver mvg i exakt exakt alla ämnen för att komma in på läkarprogrammet. har för mig att även du har det så få dom att förstå. menar hur mycket kan 1 timme idrott i veckan skada??

2012-01-11 @ 19:49:34
Postat av: Anonym

Vännen! Har du fått anorexi/bulimi igen och är det därför du ''förstör'' familjen?

Kramar.

2012-01-11 @ 20:05:03
Postat av: ..

Angelica, vetu hur vanligt det här är. Det är inte du som är problemet! Det är inte ditt fel. DU är offret! Jag tycker värkligen jätte synd om dig. Jag sitter här och får tårar i ögonen. Jag lider själv utan anorexi/bulimi och har haft anorexi sedan jag var 12, och är nu snart 17! Så jag vet. Och jag har varit inlagd på mando och fått återfall nyligen. Och jag kan bara säga att det går inte själv! Mitt råd till dig är att bara en gång för alla söka hjälp igen. Vet att du gjort det tidigare. Men gör det bara 1 gång till på riktigt! Och försök bli frisk! Kämpa på det kommer bli bättre!

2012-01-11 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0