ångesten är över!

Hej på er! kom just hem från kliniken, känns super skönt att ha det överstökat och har haft ett långt samtal med min behandlare,gick bra.  kändes som om vi pratade i flera timmar, men gud vad ångesten har lättat, har nog sakt mer en vad jag någonsin gjort till någon om tankar osv. Kändes som om hon var så förstående! så nu börjar jag på allvar sista biten upp! hon förklarade dock att det kan dröja sjukt lång tid att bearbeta alla tankar osv. Men allt känns tusen gånger bättre nu efter vårat samtal. Är stolt övr mig själv faktiskt!

Gammal bild från halloween!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! :D Fortsätt så! Du är jätte duktig.

2012-01-16 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0