bara inse, jag har inget val

Hej på er! var ett tag sedan senast. Hoppas ni hade ett bra nyår! mitt var jättelyckat. lägger ut bilder och berättar mer senare om det ;), annars kom jag just hem från mandokliniken, hade gått sådär.. om jag inte sköter mig till nästa gång kommer jag behöva komma flera dagar i veckan.. usch aldrig, Och om det inte fortsätter att gå upp kommer jag inte få träna som jag gör. Förstår verkligen inte, för som jag väger nu är inte ens lite. Finns så mycket folk som väger så mycket mindre än mig och dom får se ut så, träna hur dom vill och äta vad dom vill. Varför får inte jag? bara för att dom anser att de är så lätt att sjunka tillbaka i skiten. Nu måste jag gå upp till nästa vecka. Usch vill verkligen inte, men har inget val antar jag..


Kommentarer
Postat av: Kristina

Kämpa på, vad väger du? Har du ett bmi som en anorektiker. Stora Kramar till dig och sin syster!

2012-01-02 @ 17:24:25
Postat av: frida

Du är verkligen smal, för smal. det skulle bara göra det gott att gå upp lite! <3 Men jag förstår, jag har gått mycket sen min "sjukaste" period och jag mår sjukt dåligt av det men samtidigt så gör ju det att man får träna och vara aktiv! Kram!

2012-01-02 @ 22:07:57
URL: http://cannelle.blogg.se/
Postat av: ebba

Hur ofta går du till mando nu? Behöver du äte nån mellis när du är där eller tar du bara en vikt och pratar med din behandlare. Kram och lycka till tjejen!

2012-01-02 @ 22:59:00
Postat av: Norea

Hej ja förstår att det känns jobbit, du har ju kommit så långt så tänk att den lilla bit du har kvar är ingentig gämfört med vad du åstadkommit. hur många kilo har du lyckats gå upp från det minsta du vägde? Kram lycka till <3

2012-01-03 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0