dags att satsa och ge allt

Första dagen i skolan har varit helt okej. Riktigt kul att få träffa alla fina vänner igen! Det har varit en ganska så lugn första dag, vi har startat lite nya arbeten och fått tillbaka respons på några gamla. känns faktiskt bra att komma igång med lite arbeten, för känner mig stressad över betyg och allt redan nu. Vet att många ämnen inte gått så bra som jag velat under detta år och vill nu mer en allt göra bra ifrån mig denna termin. 

Efter skolan åkte jag hem och kvällen har spenderats med världens bästa Michaela. snackat skit och badat lite Jacuzzi. Känner att mankanske spenderar för mycket tid i det där badet, men fan vad skönt det är nu på vintern att sitta ute i ett varmt bad!

Bild på skollunchen idag. Sallad bestående utav frukt, sallad, räkor, kyckling och soltorkade tomater. Härlig blandning av allt möjligt vart det. Till det en dressing och proivadryck.
  


Kommentarer
Postat av: nanna

Ducktig du är som får i dig bra med näring! Kämpa på du är på rätt spår! :) <3

2012-01-10 @ 21:07:15
Postat av: Anonym

Alldeles för lite mat! Var är pastan?

2012-01-12 @ 18:04:31
Postat av: Anonym

Alldeles för lite mat! Var är pastan?

2012-01-12 @ 18:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0