Tiden som bara försvinner

Gå kväll på er! jag hoppas ni haft en bra helg och en skön söndag. Mickis har precis varit här en stund. Vi plaskade runt i jacuzzin ett tag och snackade lite allmänt skit. Skönt att bara prata på om allt möjligt en sådan här söndagseftermiddag.

Ägnade hela gårkvällen och hela dagen idag till att skriva ett CV och nu är jag äntligen klar! Det var inte lätt att skriva faktiskt och när det kommer till en personlig text om sig själv är det nästan omöjligt. Det är så svårt att komma på positiva egenskaper som verkligen ska låta bra till jobbet man söker osv. Tack och lov är jag klar i alla fall och hoppas kunna lämna in det snart till alla möjliga platser. Bäst att ligga i lite nu om man ska hitta något jobb inom en snar framtid.

Kom på att jag faktiskt glömde berätta om i fredags. Jag sa dagen innan att jag tänkte gå och prata med min mentor om att ta regelbunden vikt, men inte var riktigt säker på om jag vågade. Med mycket om och men så gjorde jag faktiskt det! och det kändes riktigt bra för hon vart så glad. Kändes som om jag tog ett bra beslut där endå!
Vi satt även och pratade ett tag och jag kunde faktiskt öppna mig lite när hon ställde frågor. Har nog aldrig sagt så mycket som jag sa till henne till någon annan förut, även om det inte var så mycket jag berättade. Hon lyssnade och pratade på ett sätt som inte fick en att känna sig osäker. Hon verkade så positiv och stolt, vilket fick beslutat att kännas helt rätt.




Kommentarer
Postat av: Marika!

åh ni båda är så fina tjejer! lycka till med allt.

2012-01-15 @ 21:03:53
URL: http://missmourujarvi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är, känner inte dig, men blir ändå jättestolt, vet vad du går igenom. Puss!

2012-01-16 @ 15:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0