Mysig middag med finaste

Min helg har varit toppen så långt! Den började igår med att jag och Joakim åkte in till stan för att äta middag. Vi hamnade på en bar/restaurang som hette Mamas and tapas tror jag det var. Vi hade det jättetrevligt och beställde in lite olik små tallrikar med mat. skaldjursspett, kycklingspett, patatisklyftar, beconinlindad getost, kycklingkroketter osv.. Man kunde smaka lite av allt och det var riktigt god mat faktiskt! Vi satt kvar ett bra tag och bara snackade och njöt lite utav livet eller det gjorde i alla fall jag.

Vi drog lite senare vidare Chill, där vi tog något att dricka och stod och pratade en stund. Det var mycket folk, men det är ju inte så konstigt med tanke på att det var fredag. trevligt var det endå.

Sedan blev det hemfärd och vi hamnade i sängen framför en film. Trött som jag var han jag inte se klart filmen utan somnade kanske efter halva. Somnade med ett leende på läpparna i alla fall efter en väldigt trevlig och mysig kväll.

Spenderade den mesta delen utav dagen idag hemma hos Joakim. Vi har bara tagit det lugnt och så. Några från hans släckt var även där på fika så vi gjorde dem sälskap ett tag. Fick sedan skjuss hem och nu ligger jag i soffan och tar det lite lugnt.


en bild från igår i slutet av middagen med min finaste! (dålig kvalite på bilden)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej ni har en fin blogg

Det e så att jag inte vill bli tjock jag har normal vikt men ibland när jag typ äter något onyttigt ifall att det händer någon gång s brukar jag göra dt så går jag in i mitt rum o hoppar och springer o allt i smyg och jag äter inte lika mycket som jag brukade göra förr o då brydde jag mig inte utan sen i somras så har jag brytt mig jätte mkt men ingen har märkt så jag vill vara nyttig o så men får ett dåligt samvete om jag äter något som kanske en bit godis ellr såå, kan detta leda tl någott snällaaa svara

2012-01-14 @ 19:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0