Det är svårt att få tiden till att räcka till

Tiden har varit knapp den här veckan och jag ber om ursäkt för att jag skrivit så lite. Men det är så mycket just nu.. Plugg plugg plugg och återigen plugg. ibland känns det som om man ska gå under, om man nu kan uttrycka det så.

Gårdagen började med idrott, som jag då inte fick vara med på.. Det var grymt tråkigt att bara sitta och titta på men får inte vara med tills det att det börjat gå bättre med allt.
Vägde mig hos skolosyster i torsdags och hade gjort en liten ökning på 0,4 kilo sen sista jag vägde mig vilket kändes rätt bra. inte för mycket och inte för lite. Trots öning får jag fortfarande inte vara med på idrotten, untan de vill se att det går bra igen. På idrottsläraren lät det som om jag inte skulle få vara med på månader, medans på min mentor så låter det som om jag kanske får vara med nästa vecka.. Får inte hoppas för mycket på hur det blir för du blir man vara besviken sen i slutändan.

Idag ska jag snart iväg ock sitta barnvakt åt min grannes två fina barn på 2 och 4 år. Det var ett tag sen och det ska bli kul att få träffa dem igen.
Efter det åker jag direkt hem till Joakim för att fira hans kusin som fyller år och sedan umgås med min fina kille lite. Fullspäckad dag idag, men det är svårt att få tiden att räcka till.


Det är dessa små sötaisar jag ska sitta barnvakt åt idag.




Kommentarer
Postat av: frida

På hur lång tid gick du upp 0,4 kilo asså när vägde du dig sist innan dess? Bra jobbat föresten. Hoppas du fortsätter gå upp så att du blir hälsosamare och kan få vara med på idrotten :)



Svara gärna puss och kram <3

2012-01-21 @ 15:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0