When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile

God kväll på er gott folk! kom just hem från träningen. känner att värktabletterna börjar sluta värka, så ska proppa i mig lite nya så att jag slipper det onda i mitt knä:) Ska ta och hoppa in i duschen nu och sedan sova. Brukar ju ha sovmorgon på torsdagar, men inte imorgon. Ska till kliniken innan skolan tyvärr. Önskar att jag kunde bli friskskriven snart och bara slippa komma dit. Vissa klarar de på bara några månader och för vissa tar det år. Olika per person.. har ju som sagt lite med vikten kvar.. tyvärr, dom har ju en vikt jag minst måste komma upp till.. Men annars känner jag mig hyffsat bra, Tankar och ångest finns såklart där hela tiden men i överigt! Det är olika från dag till dag, ibland mår jag super, och ibland vill man bara försvinna.. men men Thats life!



Kommentarer
Postat av: R

Snälla, kan ni inte ha en riktig frågestund? :)

2012-01-26 @ 00:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0