När man försöker sringa ikapp tiden

Hej på er och god kväll! Det är mycket slit och stå i just nu, känns som om kroppen och hjärnan inte konektar så bra med varandra på grund av allt plugg.. tentor, läxor, uppsattser och prov. Är så trött på det att jag knappt orkar stå på benen längre. Världen består just nu inte utav något annat en plugg och ändå räcker tiden inte till. Så fort man är ute och gör något som inte är relaterat till skolan är kroppen fortfarande lika stressad utav vetskapen om allt som behövs göras.. Allt det + mellan 4 och 5 timmars sömn varje natt, som är för lite håller på att bryta ner kroppen, eller är det mer den mentala delen? kanske båda till och med..

Igår åkte jag hem till min älskling på kvällen och sov där. Supermysigt! Allt känns så bra med honom. Problemen bara försvinner och tankarna kring allt som har med livet att göra trängs undan. Allt flyter på och känns så otroligt bra. När jag är med honom känner jag mig friskare en någonsin, även oim jag vet att jag inte är det.

Nästa vecka är det mycket som händer, Psykologbesök, besök hos Socialen och tandläkarbesök. Usch ser inte fram emot något utav dem alls. Lite ångest redan nu om man säger så. Har ingen lust att prata just nu med någon, känns som om jag slösar bort min tid som jag kan lägga på annat. Har ju knappt tid till någon eller något längre och den lilla tid jag får vill jag helst lägga på annat.. Men men vi får väl se hur det går. Man kanske får ut någt positivt av det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0