Sånt som får en svårt att förstå

Min dag idag har gått rätt så snabbt, först idrott som jag inte fick vara med på egentligen, men eftersom det var tennis fick jag vara med och spela lite efter uppvärmningen. Tycker det är konstigt att skolan säger att jag inte får vara med, när jag liksom får göra aktiva saker på fritiden. Jag ska bland annat åka och klättra imorgon och det planeras även för en skidresa till åre några veckor framöver med Joakim. Ibland undrar jag vad alla olika budskap kommer ifrån, alla säger olika och agerar olika..

Kvällen har inte bidragit med något särskilt. Har först suttit och diskuterat men mina föräldrar om livets betydelse. Jag anser att den inte har någon, eftersom vi människor inte bidrar med något. Jag tänker att man kanske kommer till en annan plats efter detta liv där man faktiskt bidrar med något bra. (inte för att jag vet om det är så men..) Just nu går livet bara runt som ett enda kretslopp. Borde man inte komma till en plats där man faktiskt har betydelse, varför lever vi annars liksom?
pappa var inte direkt med mig i det hela, så det blev en hel del prat vid middagsbordet.

Annars sitter jag nu med ett glas vin och hoppas på att kunna komma på något bra att skriva på mitt skolarbete. Har försökt skriva hela kvällen men kommer ingen vart. kanske det hjälper att slå sig ner i lugn och ro och bara tänka lite en stund? Jag hoppas det, för måste komma någon vart..




Kommentarer
Postat av: När ni är borta på middag eller nått, äter ni all mat som serveras? :)

2012-01-28 @ 08:53:34
Postat av: Anonym

Att bli frisk? Ni båda har betydelse för dina vänner, familj, er syster!? Vara ett bra föredöme för henne!

(Vi människor bidrar med mycket, se bara bara naturkatastrofer,fattiga barn..) Vi donerar pengar för att vara till hjälp.

2012-01-28 @ 09:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0