Härliga morgon, eller?..

Godmorgon på er! hoppas ni mår bra idag, själv känner jag mig jättehängig och har ont i både huvud och hals.. tror jag är påväg att bli sjuk.. men ska knata iväg till skolan ändå, dock tror jag att jag avstår idrotten så att jag inte blir värre.. Vill ju inte vara sjuk nu på tisdag och och onsdag då de är träning, Det är snart tävling och jag har inte råd att missa massa träningar då! aja ska dricka massa te och hoppas på det bästa! puss på er


Btw mitt hår har blivit jätteljust.. funderar faktiskt på att låta färgen gå ut och göra et ljusare till sommaren.. eller vad tycker ni? ska jag bli blond igen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska bli blond! :)

2012-01-30 @ 15:54:34
Postat av: kip

jag tycker också du ska bli blond, dock inte precis den färgen din syster har för då blir ni för lika enligt mig, haha men blond ja! :')

2012-01-30 @ 20:14:26
URL: http://kavs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste ha världens finaste ögonfärg! Asballt

2012-01-31 @ 08:11:35
Postat av: Fredrik

Det är sjukt snyggt som det är nu tycker jag!:)

2012-02-01 @ 06:54:32
Postat av: cornelia

de är jättefint som de är nu!

2012-02-01 @ 13:45:51
URL: http://corney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0