Vintervädret är nu här

Godmorgon!

Idag vaknade man upp till en klarblå himmel och solens strålar som skymtade mellan träden. Underbart väder här i stockholm idag! Det är några minusgrader ute, så snön från igår ligger kvar på marken. Äntligen lite vinterväder ute.

Igår var jag bara hemma, Gjorde inget speciellt förutom att träffa käraste michaela ett tag på dagen. Sedan fortsatte min kväll hemma framför en film på sophies data och även lite jacuzzibad.
 Jag försökte hålla mig vaken inför hockeyn som började klockan två inatt. Misslyckades och vaknade i början av andra perioden. Somnade efter den och vaknade igen när tredje var slut. Han i allafall se den avslutande tilläggs perioden där Sverige tillslut lyckades ta hem VM guldet.

Klockan var fem på morgonen då jag kröp ner i min egen säng för att sova för natten. Samtidigt ringde Sophies klocka för det var dags för henne att börja göra sig i årdning för dagens jobb. Tyckte nästan synd om henne som måste upp så tidigt trots att vi har lov egentligen.


Från förra vintern


Kommentarer
Postat av: AMANDA

Vädret här nere i skåne är lika skönt, solen skiner och allt. Härlig bild förresten! Kika gärna in på min blogg, kram :)

2012-01-06 @ 12:18:56
URL: http://amandaawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0