bra men lång vecka!

hej hej! gud vad trött jag var efter veckan med jobb, och supelånga dagar. men har i alla fall haft det underbart bra med fina laget! igår gick vi även och provade på lite olika sporter, och vi testade även styrkestationen, jag vann pris för att jag slog rekordet i plankan för dagen, stod i 5 minuter och 30 sekunder, så vann en keps och en mp3, duktigt va ;) några kanske var på wintergames förresten? aja somnade vid tio igårkväll av all utmattning och vaknade sent idag, skönt att äntligen få sova! idag har jag så sjukt ont i kroppen, sån träningsvärk överallt..men det gilar jag!
imorgon börja ju skolan igen, och som jag visste så har jag skjutit upp mina två uppsatser som skulle vara klara igentligen förra terminen.. så dom måste jag spendera kvällen till! kommer säkert inte att hända men ändå..


bild fårn mässan! åh vad jäg längtar till tisdag! vill bara kötta programmet!

Kommentarer
Postat av: Cheerleadern

Hej går också på cheerleading och vill bara säga att jag tycker det är superkul att läsa om cheerleadingen och hur mycket du tycker om det! Det är ju som en familj, ens lag och jag tror det kommer hjälpa dig på traven till att bli helt frisk. Du är jätte duktig som kämpar på , keep that good work up !!! Jag blev väldigt lycklig över att läsa den här texten

2012-01-09 @ 00:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0