Vem är jag

Dagen idag har rullat på som vanligt. Vi har startat upp ett nytt projekt i skolan som heter " Vem är jag" Det verkar rätt så intressant faktiskt. Tror att man kan lära sig en del om sig själv, vem man verkligen är och så, för jag tror inte jag insätt det riktigt en. Det är svårt att veta vem man verkligen är och vad man vill här i livet. Allt jag gör, är det för att visa någon annan vad jag kan? eller är det för att jag verkligen vill det? Några tankar som dök upp idag under första lektionen utav projektet.

Annars har vi också haft engelskaprov som inte gick sådär jättebra.. Fick hjärnsläpp som vanligt när man sitter där och ska försöka formulera sig på pappret.

Dagens lunch: Sallad bestående utav sallad, frukt, räkor, soltorkade tomater och kyckling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0