Work

Hej på er kära ni! hemma efter tio timmars jobb och två timmars resväg, gick upp klockan 5 imorse, är verkligen helt död! och imorgon bär det av igen. Imorgon blir det mer uppvisningsjobb, roligt! om vi bortser från magdräkterna.. i alla fall så ska jag sätta mig i jacuzzin och bara slappna av, om jag inte somnar innan då vill säga. aja kram på er!


Lisas sjukt snygga hopp!


fina hedda i luften!




Några bilder.. lånade från youbetterwork! hemska bilder på mig, men annars är hon riktigt duktig på att fota!

Kommentarer
Postat av: Adde

bilden längst ner är du så sjukt snygg på!Du är Jätte fin. bilden över den är dock inte lika glamorös, vet att det är svårt med din sjukdommen och grejer. Men ja kan säga att det skulle inte skada för ditt utseende om du gick upp något kilo. På bilden under ser man inte hur smal du är och då ser du jäkligt fräch ut ;)

2012-01-06 @ 19:53:38
Postat av: Emma N

åh du e så smal, vet du det? du kanske inte lyssnar och tar in det.. men jag vill bara säga att om du går upp några kilo kommer du ha DRÖM kroppen, du behöever inte skämmas för att ha magdräkt!!!!!!!!!!!!!!! finns andra som kanske skämms men du har ju värsta snygga kroppen

2012-01-06 @ 20:40:46
Postat av: Anonym

Håller med "Adde" Bilden Där dom bär dig! där ser man att du har snygg kropp! Bilden när du är i luften ser inte bra ut. Du behöver nog inte gå upp så mycket. Så va inte orolig! De kanske räcker med 5-6 kilo? ääh ja vet inte men som de såg ut på den ena bilden är du för smal!

2012-01-06 @ 23:42:25
Postat av: Malin L

Skis söt! Lite för spinkig men de visste du nog redan antar jag :/ lycka till! <3

2012-01-07 @ 12:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0