Just the way you are

Hej på er alla läsare! vi ber om urkäkt för att vi inte bloggat eller sagt något men vi har haft så sjukt fullt upp med allt, Först låg vi båda i någon influensa i nästan två veckor. Nu den senaste veckan har jag inte ens hunnit varit hemma en enda dag förutom på natterna.. Skola jobba och träning varenda dag. Känns fan som om man ska gå in i väggen snart. Och på alla stress kommer såklar mycket tankar och känslor upp. Helt ärligt så mår jag verkligen inte bra just nu med all press från skolan och träningen, och jobb på de. Men nu ska jag inte klaga. Men något måste man lägga åt sidan ibland och den här gången fick det bli bloggen.. Skulle vilja ha en ny design, och bara köra på en nystart på bloggen om någon/några veckor då stressen har lagt sig lite. Och om bloggen får en förendring skulle de vara så kul att köra igen! men men vi får se.. är ju så sjukt dålig på sånt. Någon som ä bättre en mig? Puss hoppas ni mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0