Svar till er.

Anonym om utgång:

heej! hur får ni sådär fint lockigt hår kan ni inte vissa i en video eller bara skriva hur ni gör ? :D skulle bli glad om jag fick ett svar puss! <33


Svar:
Det är jätte lätt! det ända vi gör är att göra två flätor när håret är fuktigt, man gör dom på kvällen och sover med dom tills dan efter. Sen brukar vi använda plattång för att fixa till det lite extra, super enkelt!:) puss

 


Anonym om utgång:

kan inte ni visa i ett inlägg hur ni sminkar er, med vilka produkter osv! och lägga in dagens outfit varje dag? :) ni är skit söta och har skit snygga kläder!! puss!


Svar:
Jo visst kan vi göra det, det kommer någon dag då vi har tid! så håll utkik. Outfit kommer upp i bloggen så ofta som möjligt, dock kanske inte varje dag. åh tack tack :)

 


Anonym  (hanna) om utgång:

vad fina ni är! är ni tvillingar eller bara syskon? kram


Svar:
Vi är tvillingar :) kram

 


Anonym om Svar till er.:

vf får du inte träna cheerleadingen? kram! <3


Svar:
Jag får inte träna längre för att jag gått ner för mycket i vikt.. jättetråkigt och det är inte jag som bestämt det utan mina föräldrar och tränare. Skulle mer en gärna träna om jag fick. kram


Kommentarer
Postat av: s

gillar eran blogg jättemycket fast ni inte alls bloggat länge :) en sak jag undrar är om ni kom in i puberteten ungefär samtidigt? typ fick mens nästan samtidigt :)

2010-11-06 @ 20:52:14
Postat av: Anonym

Vart kommer den vita stickade tröjan ifrån som du hade på dig sophie ? och köpte du den nyligen :D

2010-11-06 @ 21:02:10
Postat av: Anonym

är ni aldrig osminkade? kan man inte få se en mer naturlig sida av er också? Ni är jätte fina båda två! Kram

2010-11-06 @ 23:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0