Svar på frågor

Anonym om Här är jag idag:
Det verkar som att du har blivit smalare :O Ska du inte få hjälp av Mando snart? :)
Svar: Jag har inte blivit smalare, har faktiskt gått upp en del i vikt. En så länge tänker jag inte ta hjälp av Mando i alla fall, får se hur det blir senare.. :)

 

Anonym om mycket snyggt!:
kan ni inte skriva vart ni hittar alla snygga kläder? ;)
Svar: Det skulle vi kunna göra, men vi vill helst hitta våra egna kläder och förhoppningsvis är det inte lika många som går i samma kläder om man leter lite själv på hemsidor osv. :)

 

elin om jeans:
dom där jeansen är ju helt magiska!
vart har du köpt dem? :)
Svar: Dom är från Ginatrecot

 

johanna & Tuva om jeans:
Var köper ni alla era kläder? Dom är skit snygga! :)
Svar: Vi köper kläder på alla vanliga affärer, som t.ex. Gina, H&M, Vila, Bikbok, Lindex, New Yorker mm. Några kläder är från olika hemsidor också. Tack! :)

 

Anonym om Expressen & DN:
oj, är det en dvärg? haha! :)
Svar: Tror inte den här kommentaren var seriös men ska ändå svara på den som de flesta andra. Malin är absolut inte dvärg, bara någon centimeter kortare en mig (Angelica) , bilden vart dock lite konstig, men dvärg är hon inte! :P

 

Anonym om Här är jag idag:
har du på klackar i skolan? gör fötterna ont?
också hur lång är ni både?
du ser alltid så välklädd. vill du inte någonsin bara koppla av, som har på en hoodie och trackies?
Svar: Jag har inte klackar i skolan eller till skolan, har inte haft klackarna på mig på länge utomhus. Dock använder jag klackarna på outfit bilderna för att se lite längre ut, som jag sagt förut..
Sophie är 155 cm och Angelica är 158 cm.
Jag är inte alltid välklädd.. dock lägger jag bara ut outfit bilder då jag är någorlunda klädd. Jag tycker inte det är någon vitts att visa en outfit i lodiskläder. När jag kommer hem från skolan svirar jag alltid om till mjukiskläder, samma sak när jag träffar mina närmaste vänner, om vi inte ska på fest så klart..

 
Bild från google.


Anonym om Time to go:
vart är blusen köpt? :D
Svar: Den är från Cubus. :)

 

lindalindalinda;*  ([email protected]) om Julia gästbloggar!:
Har julia någon blogg?:) kramar
Svar: Nej tyvärr :/ Kram på dig med!

 

Lina om tårarna rinner:
Vad är erat bästa tips till att snabbt gå ner i vikt?
Kram!
Svar: Vi ger inga tips på hur man kan gå ner i vikt. Kram!

 

camilla om tårarna rinner:
Tänkte bara fråga om ni tappar/tappade mycket hår?
Svar: Jo vi tappar en hel del hår. Värst har det vart för Angelica när hon åkte in på klinik förra gången. Hon tappade då nästan en tredjedel av håret, så fort man tog i det kom högar av hår.. inte speciellt trevligt eller roligt..

 
Håravfall är inte så kul i någon ålder..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter jeansen på ''jeans'' inlägget. Alltså Ginas kläder har ju typ namn eller vad man ska säga :d

2011-01-27 @ 20:09:00
Postat av: Nilsmargrete

Great site!!!

2011-04-18 @ 07:20:17
URL: http://nilsmargrete.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0