svar till dig

Anonym om godis och cola!:
Som jag skrev till dig förut Angelica men fick inget svar, det va dumt gjort av dig att välja DYKNING när man märker att klättring är din grej och det är det du skulle ha valt, man ser att du gillar det och dykning är egentligen ingenting för dig... Svara!
Svar: Vet inte riktigt vad jag ska svara på det här. Varför skulle inte dykning vara min grej? Man kan ha flera intressen och jag tycker klättring är jättekul precis som du säger, men jag tycker även att dykning är det och nu när jag valt dykning så kommer jag få certifikat så att jag kan dyka när jag vill. Jag kommer klättra också, men det gör jag på fritiden. vet inte vem du är och du känner väl förmodligen inte mig, så du kan inte veta riktigt hur jag tycker. Men jag kommer att hålla mig till dykningen för att jag tycker det är spännande och roligt. Min pappa har även certifikat så vi kommer att dyka tillsammans i höst när vi ska åka utomlands. :)



                    Jag när jag är på väg ut i vattnet för att dyka


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du valde dykning för att idioter till killar sa att ni skulle göra det. Och jo jag känner dig. du får gärna svara på det här med.

2011-05-18 @ 19:43:21
Postat av: camilla

vart ska ni åka utomlands?:D

2011-05-18 @ 20:25:05
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: jossipossi

naaaaajs me dykning mannen :D

tänk alla framtida resor vi kan ha, hihi o dyka ruunt o haffa dykpöjkar :D naaajs

2011-05-18 @ 23:41:45
URL: http://jjosefinjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0