More answers on your questions

Anonym om Tipsar!:

jag tror jag håller på att få någonting men inbillar mig bara nog, hur kände ni er i början ?

det började för nån vecka sen jag liksom bara tappa aptiten helt så åt inget på den dagen, sen åt jag inget till frukost dagen efter och nu har jag stannat där i några veckor (drygt 2) och försöker äta men känner hur det vrider sig i magen liksom . jag vägde ca 38 kg, och nu ligger jag vell runt 36. Jag brukade äta normalt, men nu äter jag vell två måltider om dagen kanske, tycker inte jag är tjock. men som jag är nu vill jag inte riktigt se ut, hur kände ni er , var det såhär?
ni är starka ! :)

Svar: Jag förstår om det kan kännas jobbigt med maten och du väger ganska lite.. Nu vet jag ju inte hur gammal eller lång du är, för sådant påverkar ju också.. Men som du beskriver så äter du alldeles för lite. Du säger att du inte tycker att du är tjock, men att du inte vill se ut som du gör nu. Vet inte om du menar att du vill gå upp eller ner mer i vikt.. Men du bör absolut försöka äta mer så att du inte hamnar i sjukdomen, för i början inser man inte att man är på väg in i den och det är ett helvete att ta sig ur den. Om jag ger dig ett förslag, så tycker jag att du ska ta kontakt med en dietist eller skolsköterska och på den vägen kunna få hjälp med hur mycket och vad man ska äta. / Angelica

Tack! :)

 

Anonym om Tipsar!:
Hej har ni varit på en sån där klinik på liksom heltid eller vad man säger innan? Isåfall hur var det? Jag ser verkligen upp till er, ni är så starka som vill ta
er ur det här! :)<3

Svar: jag Angelica har legat på klinik på heltid i sammanlagt 9 veckor. Det var riktigt hemskt, eftersom man fick börja kämpa emot sjukdomen, det var alltid någon som sa åt en vad man inte fick göra och man fick aldrig vara ensam, inte ens gå på toaletten utan att behöva ha dörren öppen osv.. Men samtidigt var det väldigt bra eftersom det hjälpte en att ta sig ur sjukdomen mer och mer. Dock räcker inte 9 veckor, utan sen vart det dagvår hur länge som helst och efter det träffade man kliniken några gånger i månaden och sådär. Sen följer kliniken upp en tills man blir helt frisk egentligen. Men så vart det inte får mig och det är väl därför jag har blivit mycket sjukare igen.

Vad roligt att höra! Tack :)

 

malin om Tipsar!:
Vilka tycker ni är dom snyggaste killarna i världen?

Svar: Oj den var svår, det finns många.. Vet inte vem vi tycker är snyggast, men vi båda tycker att Chad Michael Murray är en riktig heting!

 


Chad Michael Murray


Anonym om Mera svar till frågestunden:
Vem av er är äldst? :)
Svar: Angelica är 1 minut äldre en Sophie ;)

 

Anonym om Kvällens:
Liten out of topic question men vad hände med er när polisen stannade partybussen?
ni är så stört jävla fina båda två, helt otroligt! be strong!

Svar: haha jag så här var det. Sophie var ”kissnödig” så vi stannade vid Donken i stan, för att hon och några andra skulle gå på toa. Då stod polisen utanför och tog henne.. så de ställde en del frågor och ringde hem till våra föräldrar. Sen skjutsade de hem mig och Sophie i polisbilen och tog vår dricka. Dock tog polisen inte dem som satt i bussen utan de kunde åka vidare hem.

Tack så mycket! :)



Bilder från bussen!


S om Kvällens:

Hur påverkas eran lilla syster?..väger ni mindre än henne?..har hon någon gång sagt "vad tjock jag är, jag vill vara smal som sophie och angelica" ?..hoppas ni mår bättre snart..

Svar: Hon tycker såklart att det är jobbigt, för det skapar ju en hel del tjafs i familjen. Jag vet faktiskt inte vad hon väger, men tror inte att någon av oss väger mindre en henne.
Ja ibland har hon sagt att hon är tjock och en gång sa hon ”jag vill se ut som Angelica när jag blir stor” och det svider verkligen när hon säger sådant. Men då brukar vi säga till henne att hon har en jättefin kropp, som hon ska vara nöjd med. :)

 

Anonym om Kvällens:

Gör era ätstörningar så att eran mens blir utebliven? Jag har samma problem som er, men ni verkar så starka båda två och jag önskar att jag var lika modig! :)
Svar: Ja tyvärr så är den utebliven för oss båda.
Det är svårt att vara stark i dessa situationer, oftast känns allt så fel, man vill bli frisk men samtidigt är det något som tar emot.. hoppas du vågar ta steget att få hjälp! :)

 

 

Anonym om Mot Michaela:

Kommer du kunna blogga där ?
kommer din syster blogga ?

& hur gamla e ni ? snälla svara på om ni kommerr kunna blogga och hur gamla ni är.. <3
Svar: vi kommer båda att blogga. Sophie kommer ha ganska mycket tid till det, men det kommer inte bli så mycket bilder från hennes sida.
Vi är födda 94 och fyller 16 om exakt en vecka :)

 

Anonym om Dagens Snyggaste:
vart är koftan med pälsluva ifrån? :)
Svar: den är från: asos.com :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka andra kliniker än mando har ni varit på?? :)

2010-11-13 @ 19:01:38
Postat av: Therese Jensen

hejsan.

vet inte om ni har koll på detta men jag är 16 år, är ca 162 och väger 52 är det normalt eller för mycket? tacksam för svar :)

Kram!

2010-11-13 @ 19:03:55
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej känner ni att ni vill äta men efter så känns det liksom helt fel och spyr upp det? Kram!

2010-11-13 @ 20:43:42
Postat av: L

an kan ju inte ligga med någon om man inte har mens för det är farligt för kroppen,

så har ni legat med någon då ni haft mens eller när den blivit utebliven ? önskar verkligen jag var lika smala som er båda, tycker ni har jätte fina kroppar och jag har problem med maten och tränar 5 pass i veckan plus 2 matcher ofta och äter lite mat. me¨n vill inte ha en sjukdom bara ha en snygg kropp, jag har ätstörningar och har haft gränsen till anaroxi.. puss

2010-11-13 @ 22:08:00
Postat av: demi

missuppfatta inte dethär nu, men..

är det sant att båda förlorade oskulden samma natt ?

vilken ställning var bäst, och vad tyckte ni om det ?

jag skojar inte nu.

min pojkvän och jag är båda 15 år.

han är väldigt ivrig och jag vet liksom inte om jag är redo, gör det ont ?

tacksam för svar !

puss på er, och lycka till på mando, sophie !

2010-11-14 @ 22:14:18
Postat av: demi

och juste, båda är oskuld*

+ vilka ställningar är bäst ?

var det one night stand, eller förhållande ni hade när ni hade sex ? :)

2010-11-14 @ 22:16:09
Postat av: ffeliciaisthashit.

hur spyr ni, om ni inte använder fingrarna ?

ni är starka!

2010-11-15 @ 20:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0