Frågor och svar

Anonym om home!:
Vad fick du göra? :D Bygga?
Svar: Nej det var styrka kondition och volter :)





Anonym om living in a nightmare:
varför ska du byta behandlare? :/
Svar: För att min behandlare ska gå ner i tid och då ska hon inte ha lika många patienter och därför får jag byta.

 

 

demie  (demiiiiiiiiiiie) om my day:
gud va fint smink !
vilken mascara använder du ? :)
hur kan man inte gilla pannkakor ? ..
hahah
puss sötast
Svar: Tack! Jag använder colossal mascara maybelline :)
Jag har aldrig vart förtjust i pankakor, tycker inte det är gott helt enkelt :)
Kram!

 

 

Anonym om Halv åtta hos mig:
Haha fett kul! :)
Vilka är det som är med och 'tävlar' :) <3
Svar: Vi som tävlar är Angelica, Sophie, Mickis, Isabell, Romina, Linn, Felicia och Carro :)

 
Bild från i fredags, då vi tog en promenad med några av dessa älskade tjejer! 



Anonym om nu är jag riktigt trött!:
ska Julia också gå om?
Svar: Ja det ska hon tyvärr.

  

 

Anonym om Frågor och svar:
Är du säker på att din linje kommer att finnas kvar nu när de gör om gymnasiet enligt nya gy11? På min skola försvinner flera linjer och ersätts av nya.
Svar: Den kommer att finnas kvar, skolan har redan erbjudit mig en platts på samma linje nästa år.

 

 

Sara om haha:
Åt ni tre rätters middagen igår eller?>3
Svar: Ja det bjöds på trerättersmiddag och vi smakade av alla rätterna :)

 

 

Therese om haha:
Gulligt! När man har "slutat" äta, hur lång tid tar det för att magen ska sluta skrika efter mat? Asså, när krymper magsäcken och man slutar vara hungrig 24/7? Snälla svara..Fortsätt kämpa tjejer!
Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt hur lång tid det tar, det är nog olika för person till person och det var så länge sen jag (Angelica) blev sjuk så det är svårt att komma ihåg.
Tack :)

 

 

Anonym om Frågor och svar:
Hej,jag har varit hos en läkare angående att min mens har strulat lite, och jag gick ner ca 5 kilo när jag var sjuk och har haft svårt att gå upp dem kilorna igen, så hon sa att det troligtvis berodde på det, och att om jag inte går upp i vikt så finns det stor risk att min mens tar slut så jag undrar, har ni fortfarande er mens, eller har den slutat eftersom ni är så smala? Om ni inte har mens ungefär hur många kilo / lång tid gick det innan den tog slut?
Tacksam för svar, er blogg är grym!
Kram
Svar: Ingen av oss har mens just nu.. När jag Angelica blev sjuk försvann mensen direkt, jag hade bara gått ner ett kilo och sen kom den inte efter det. Jag har inte haft min mens på två och ett halvt år, förutom två gånger i somras, men sen försvann den igen..
Tack vad roligt att höra och lycka till!

 

 

felicia om Outfit idag:
har ni så rakt hår eller plattar ni dee? :)
Svar: Vi plattar håret :)

 

 


Kommentarer
Postat av: emma §

du är jätte söt! :D

2011-02-21 @ 06:39:25
URL: http://typemmasvensson.blogg.se/
Postat av: jess

fin blogg! puss

2011-02-21 @ 07:10:12
URL: http://jkaa.blogg.se/
Postat av: anneli mendez

Jätte fin blogg! :)

2011-02-21 @ 07:39:53
URL: http://annelimendez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vad ska sophie bli när hon blir stor, eller vad vill hon bli? lägg gärna frågan i ett inlägg :P

PS eran blogg är as bra <3

2011-02-23 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0