Frågor och svar

Millie om Lite uppdatering i från veckan:
Hur mkt väger du idag angelica? är det över 40 kg? KRAM!
Svar: Jag kommer inte säga exakt vad jag väger, men det är lite lite över 40. Kram!


Pranpriya om Några bilder från igår:
Får ni dricka alkohol nu ? Du går väl fortfarande på mando någon gång ibland ?
Kram :)
Svar: Vet inte om man ska säga att man får kanske, vi är ju under 18 så egentligen inte haha.
Jag Angelica går inte på Mando, blev kickad där i från för ca 1,5 år sen. Sen dess har jag klarat mig själv och tagit hjälp av skolsystern i min skola, eftersom det gick ganska så dåligt ett tag med vikten. Sophie där i mot besöker fortfarande mando ibland.
Kram på dig!


camilla om mot stan:
Skitsnyggt linne verkligen :D vart är det köpt?:D
Svar: Tack! Det är från Bikbok :)


Anonym om Frågor och svar:
jag är 13 år och väger nästan 70 är 1.62, väger jag för mycket?:( vågar knappt gå ut längre speciellt nu i sommaren .. Kämpa på tjejer, all lycka till er!
Svar: Det är svårt att säga för mig om det är för mycket. Det beror helt på hur kroppen är uppbyggd, hur mycket muskler man har osv.  Men är du orolig för det kan du ju alltid rådfråga en läkare, han kan säkert också svara på dina frågor. Mår du dåligt tycker jag att du ska prata med någon om det, vänner, föräldrar eller kanske skolsköterskan eller någon.
Tack och lycka till!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är vem på eran header? vet att nån har frågat det förut men jag hittar inte det och glömde bort liksom.

btw jättefin blogg! :)

2011-07-03 @ 19:54:32
Postat av: Anonym

kan ni länka era gamla bloggar? :)

2011-07-04 @ 02:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0