Frågor och svar

Matilda om love:
vad har du för bh under den blåa klänningen? Kram
Svar på bilden hade jag vanlig bh, men köpte senare en slags bh som man klistrar på. Den har inga band runt midjan eller över axlarna. Kram!


Johanna  om Mina julklappar:
Hej tjejer!
Undrar vart Joakim har köpt den fina tröjan någonstans?? Kram Johanna
Svar vet inte vart han köpt den men den är från homerun står det i den, sök på internet så hittar du säkert.  Kram på dig med :)


eaElg om Mina julklappar:
Var någon av ser på capio anorexi center idag? (27/12) isåfall så såg jag nån av er när ni gick till hissen vid väntrummet där uppe! <3 svara gärna :]
Svar: nej ingen av oss har någonsin varit där. Så det var inte någon av oss du såg :)


Anonym om Julaftons outfit:
vart är kläningen ifrån? jättefin
Svar: det är ifrån asos.com


william om storm:
skitfin header:D modell:D????
Och vad tycker du om mina "Heart Broken" Modell bilder som jag har tagit:D?
Svar: nej nej vi är verkligen inga modeller. De var jättefina :)


Norea om När ljusen slocknar lyser stjärnorna:
Men shiit ja trodde de va Sophie. Ni är så lika! Har du gått ner i vikt igen? Ohjuste ja bara undrar, Har du anorexia nu? eller asså följer du de kriterierna. de borde du väll göra me tanke på hur du tänker och din låga vikt eller? Ja undrar bara har själv anorexi och har haft den i snart 5 år! shit va tiden gått :o aja oj va långt de blev. Men lycka till jag tycker ni är bäst! <3
Svar: ja jag har tappat lite i vikt. Jag vet faktiskt inte vad jag uppfyller för kriterier och inte, för kommer inte ihåg hur de ser ut.
Hoppas du tillfrisknar snart, tack!



Anonym om När ljusen slocknar lyser stjärnorna:
Hur var det för er när ni började äta igen ? Gick ni upp mycket då direkt ...eller tog det ett tag ?
Och när ni hade anorexi, kunde ni äta ett äpple utan att gå upp i vikt ?
Svar: ingen av oss fick veta hur mycket man gick upp i vikt. Där i mot går det olika snabbt för alla. För mig och sophie tog det ett tag att komma upp i vikt.
Ja vi kunde äta ett äpple utan att gå upp i vikt. Det är sjukdomen som tror att man går upp i vikt ut av det och när vi var där trodde vi det med.


Anonym om Fullt upp idag:
ä joakim din pojkvän :)
Svar: Ja det är han :)


Anonym om Bloggtips:
Hej jag älskar verkligen eran blogg och tkr den är awesome!
fixar ni header? isf hör av er :)
Svar: tack! :) nej vi fixar tyvärr inte header, utan det är våran kompis michaela som gjort våran.


sara om min sötnos här om dagen!:
Vad är det för hund ? ;)
Svar: det är en Irländsk jaktsetter


Anonym om sliten, men bara att fortsätta:
vadå hur brukar du sminka dig annars? :)
Svar: i skolan brukar jag oftast bara ha puder och maskara. Men på helger brukar jag använda ögonskuggor, eyeliner och lite sånt.


Anonym om sliten, men bara att fortsätta:
Var det svårt att komma in på realgymnasiet? och skulle du rekomendera den skolan? :)
Svar: Nej det var inte svårt och jag tror fortfarande inte att det är det, eftersom skolan är så pass ny. Jag gillar min skola jättemycket och skulle rekomendera den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0