Svar på några frågor

Anonym om Gårdagens outfit:
hade ni sjukdommen när ni var runt 13 oxå?
Svar: jag Angelica hade sjukdomen då, jag blev som sjukast när jag var runt tretton, fjorton år. Blev med hjälp bättre, men nu har jag blivit sämre igen.



 


Anonym om yes:
Vem kan ni säga är eran absolut bästaste kompis? :)
Svar: Vi har båda samma bästa kompis och det är Mickis. Den absolut underbaraste vän man kan ha! Läs hennes blogg HÄR!

 

 

Anonym om Kan inte säga stopp, har inget val.:
hej!
hur funkar det när du är hemma med maten och så? hur har dom koll, är det dina föräldrar som får kontrollera eller hur är det? kram!
Svar: När jag är hemma sitter mina föräldrar med mig och äter och har koll på mig. Kram!

 

 

Anonym om Fan!:
Är du aldrig hungrig?
Svar: Verkligen inte nu när jag äter enligt mitt matschema, det är så mycket mat, så man går mätt hela tiden.

 

 

Sofie  ([email protected]) om trött:
Vilken nattpersonal är din favorit förresten? ;)
Svar: Vet inte hur hon stavas, men Elighia eller nått sådant :)

 

 

Anonym om Outfit for today:
verkligen skit bra att du lägger upp dagens outfitt osv, gör bloggen mycket bättre :) . Men har frågat flera gånger men aldrig fått svar.. VARFÖR gör ni INTE VIDEOBLOGG?" ni skulle kunna tjäna pengar på det? och mer besökare och roligare att läsa, snälla kan ni inte gööra det? eller iaf ha ett utalanade om varför niinte villl göra det, och säg inte att det är töntigt, eftersom det är vi som ber er til det , då är det ju inte töntigt då är det bara snällt liksom :)
Svar: Tack tack! Jo vi har fått en hel del kommentaren på det, men vi vet inte om det är något får oss. Vi båda är inga höjdare på att sitta och prata till en kamera, så tror inte just nu att det kommer komma nått videoinlägg just nu, men kanske om ett tag vem vet ;)

 

 

ella om ...:
Läste er blogg nyss och den är sjukt bra!
Men en fråga, gick ni i vikingaskolan när ni var yngre? :)
Svar: Tack! Nej det gjorde vi inte, vi gick på Hagaskolan :)
 

 

Anonym om Life changes us:
Hej! inte för att låte elak eller så men är ni verkligen enäggstvillingar? Jag tycker ni är inte så lika varandra som enäggstvillingar brukar vara :O
Svar: Hej! Vi är enäggstvillingar och alla har åsikter om hur lika vi är, vissa tycker vi ser likadana ut, med vissa tycker vi är olika.


 
Vissa tycker vi är lika, vissa inte.

 

Anonym om har jag valt rätt?:
Kan ni göra ett inlägg om vad ni tycker om lyckebys skol syster? Hon är hemsk enligt mig!! Anklagar att min kompis är för smal och sen att en annan kompis är för tjock och onormal. Hur fan stog ni ut?! Hon är helt borta i huvudet och störd! Hon tvingade mig att väga mig och sa sen aa du ligger bra till, jävla fucking idiot! Å bara hatar henne som fan!
Förlåt men blir bara sur och tycker så synd er som fick stå ut med henne, eller hon kanske var snäll mot er? Kramisar:)
Svar: Hej! Vi tänker inte skriva ut exakta åsikter om henne i bloggen, men det är klart att hon var jobbig och väldigt oförstående.. vi hade henne bara sista året på lyckeby, innan hade vi en annan skolsyster som jobbat med ätstörningar.
Hon var ganska jobbig då hon alltid påpekade att allt berodde på ätstörningen, hade man ont i huvudet eller benet så berodde det alltid på att man inte ätit, även om man hade gjort det osv..
Kram! :)

 

 

Anonym om har jag valt rätt?:
hur långa är ni? :)
Svar: Angelica är 158 cm och Sophie 155 cm

 

 

Anonym om Recept till vaniljlussebullar.:
Vart kommer vaniljen ifrån då? :o <3
Svar: Vet inte riktigt hur du menar, men man har vaniljsocker :)

 

 

Anonym om sankta lucia, sjänk mig en tia..:
åt du fikat ? :)
Svar: Tyvärr inte den här gången, var inte sugen på något :)

 

 

Clara om Outfit:
Vart kommer allt ifrån? :)
Svar: Tröjan är sophies och är från Bikbok. Örhängena är från Gina. Leggens från H&M och klackskor från Din sko.

 

 

Anonym om ...:
jäääätte fin bild och klänning? vart är den ifrån?
Svar: Tack! Den är från asos.com :)

 

 

Anonym om tjejmiddag nästa!:
vart är tröjan köpt? :) nyligen?
super fin
Svar: Det är egentligen inte en tröja, utan en klänning som jag har vikt upp. Den kommer ifrån Bikbok och är köpt i somras.

 

 

felicia om gårkvällen:
ni har ju sagt att ni är blyga, hur gör ni då när ni festar? hur tar ni kontakt med folk? blir ni mindre blyga närni dricker och så?
älskar er blogg
Svar: ja vi är blyga och när vi festar kan det synas ibland. Det är lättare nu att ta kontakt med folk, eftersom man lärt känna ganska många av de vi brukar umgås med. Sen är det lättare att ta kontakt med folk som är sociala och de flesta vi umgås med är det. 
Vi är inte lika blyga när vi dricker, men nästan alla blir socialare av att dricka, så inte så konstigt med det.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, :) En fråga bara.. Är det okej för era föräldrar att ni festar? Kram :)

2010-12-23 @ 15:32:13
Postat av: isabella.

måste bara fråga, bilden längst upp på dig angelica.

- tyckte du att du såg "tjock" ut på den bilden ?

2010-12-23 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0