Frågor och svar

mops om Bara timmar kvar:

var sophie (tror jag?) i t centralen idag med en kompis? tror att jag såg dig:)

Svar: Nej tyvärr jag var inte i t centralen den dagen.. och inte angelica heller.. :)

 

ella om Frågor och svar:

vilka är det ni ska boka med?

Svar: Det är Sophie, mickis, angelica, julia som skulle åka från början, nu ska även romina med, kanske åker vi dit grabbarna bokat men vet inte än..

 

Anonym om Frågor och svar:

Borde inte ni kämpa mer för att bli friska och fokusera framåt? Blicka framåt och tänka på ett liv när ni är friska? Varför är ni så negativa till mat? Borde inte det kännas bra om ni var friska och kan äta vad ni vill? Tror ni inte att det blir lättare att bli friska om ni äter det ni gillar och tycker om? Ofta era föräldrar vågar släppa iväg er !!! Ni är BARN och jag tror inte alls att ni skulle klara av att resa på egen hand !

Svar: Om du bara visste hur mycket vi önskar att vi var friska och att vi aldrig ens hamnat i sjukdomen.. Vi kämpar på så gott vi kan och det går ju hela tiden framåt! Men om du aldrig haft sjukdomen själv kan du inte förstå hur man ser på mat, man vill kunna äta det man tycker om, men man är fruktansvärt rädd för att gå upp i vikt..  svårt att förklara.. antingen äter man det inte eller så spyr man upp det.. allt för att man är rädd att vikten ska påvärkas.. nu har vi ju båda gått upp massa i vikt och är inte på samma nivå som förut, vi har båda lärt oss handskas med det vi var väldigt rädda för att äta, fortfarande tänker vi ju alltid på vad vi stoppar i oss,  och när vi äter något onyttigt kanske vi hoppar något annat mål.

Ja vi är barn.. men vi fyller faktiskt 17 det här året! Och vi är så pass vuxna att vi kan ta ansvar och klara oss själva.. vad skulle vi inte kunna, jag menar att åka utomlands med några vänner är ju inte så farligt, sola, bada och festa fast i ett annat land bara..

Anonym om outfit idag:

vart har du köpt tightsen? :)

Svar: Dom är ifrån ginatricot!

 

R om so down:

Sophie känner du Emma Luttu och isåfall hur? :)

Svar: Ja det gör jag, vi tränade i samma lag förut!:)


alice om måste ha den här!:

vart är den ifrån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Den är ifrån asos.com :)


Anonym om Livet är verkligheten:

Vad menar du med ekonomiska problem? Kram o kämpa på!

Svar: När jag (Angelica) var sjuk kunde min mamma inte jobba vilket ledde till ekonomiska problem..


Anonym om plugg! och jag har inget emot det faktiskt:

hur lång tid tar det att gå till bussen?

Svar: ca 20 minuter


kattie om så sant..:

är ni 94or eller 93or?

Svar: vi är 94or:)

 

Malin om too cool for school:

Kan ni lägga ut bilder på era navelpiercingar, vill se vilka ni har ? :) Vem av er är det som går på cheerleading, Sophie eller Angelica. För när ni svarar på några frågor så har någon skrivit att det var Sophie som var med på en header på sm hemsidan, men är det inte du, Angelica som går på cheerleading? :p ♥

Svar: Jo vi ska göra det någon dag!  Det är sophie som går på cheerleading, Angelica har aldrig gjort det:P

 

Anonym om too cool for school:

Hej! hur många syskon har du? :)

Svar: Om du kanske missat de så är vi två som driver bloggen, Sophie och Angelica, vi är tvillingar och sedan har vi en lillasyster också:)

 

Amanda om då sätter jag igång med plugget då!:

är julia inte inne på HDV längre? <3

Svar: Jo det gör hon, men hon har börjat fått lite längre permissioner och så!<3

 


Anonym om Halv åtta hos Carro:

Vart har du köpt din topp, Sofie? :)

Svar: Den är egentligen en klänning som jag vikt in.. den är från asos.com:)

 

Cornelia om Just nu:

hur många tjejer är ni som har halv 8 hos mig ? :)

Svar: Vi är åtta brudar!:)

 

Anonym om kul vi har!:

är ni aldrig hungriga?

Svar: När kroppen varit utan mat länge så försvinner hungern kan man säga, så man är aldrig hungrig.. Nu när man äter via matschema så börjar kroppen vänja sig med mat.. dock känner jag (sophie) nästan aldrig hunger.. kanske beror på att jag måste äta så ofta.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket har ni vägt som minst?

2011-03-15 @ 20:46:59
Postat av: Anonym

När tror du(Sophie) att du kommer bli friskskriven?

2011-03-16 @ 00:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0