frågor och svar

Först vill vi bara tacka för alla fina kommentarer ni skriver, vi blir verkligen glada när vi läser era kommentarer, så masso kramar till er!



Lovisa  ([email protected]) om bra låt!:

Älskar eran blogg & ni är verklgen jätte söta båda två.
Känns det inte konstigt att bara ''visa upp'' allt hemskt ni gått igenom? Det ni berättar är egentligen rätt privat. Speciellt det i ''ätstörning'' kategorin. Inget negativt, tycker det är fantsstiskt att ni kan dela med er av det. Undrar bara om det inte känns konstigt :)

Svar: Tack så mycket, vi blir så glada av alla fina kommentarer!
Det var väl från början inte meningen att visa upp allting, utan det var meningen att vi skulle kunna skriva av oss någon stans och så. Sen är det kul att det finns folk som läser, kanske kan det vi skriver bidra till att man inte vill hamna i samma sitts och att folk kan få en tankeställare till att försöka att inte hamna där vi är. Ibland kan det kännas lite konstigt, man blir osäker på vad man kan skriva och vad man inte kan skriva osv. :)

 

 



Anonym om ur min dagbok:

vet era föräldrar om att ni röker?
Svar: Nej inte vad vi vet i alla fall.

 


amanda om ur min dagbok:

sophie till hur många procent följer du matschemat?
Svar: svår fråga, jag vet faktiskt inte.

 


a om ur min dagbok:

ANGELICA SKÄRP DIG. tänk på allt du inte gjort i ditt liv. Varför skulle du bara försvinna genom att ta ditt liv? enns liv är ens gåva, man slänger inte bort gåvor sådär. Var inte så himla envis. Tänk på din omgivning, tänk på att du kan starta om ditt liv, börja om på nytt och uppleva det som roligt. FAAN LÅT INTE MAT FÖRSTÖRA DITT LIV. hatar att läsa om dessa hemskheter, angelica faaaaaaan du är så vacker och har hela ditt liv framför dig. Du kan bli läkare och leva ett lyckligt liv med fina små barn.
bibel jag vet.
Svar: Det här var länge sedan och ja då var jag nära på att ta mitt liv, men idag skulle ajg inte göra det, visst livet känns surt ibland, men jag skulle aldrig göra något sådant idag. Jag har för många underbara stunder och vänner för det.

 


Anonym om outfit idag:

asså seriöst man behöver inte hålla på att påpeka att nån är smal det är som om att man skriver till en mullig person att oj dina lår är ju lika breda som ditt huvud, inte så kul att höra!
men till min fråga - vart köpte du din tröja?
finns den kvar tror du?
Svar: Den är från Gina, och jag har faktiskt ingen aning om den finns kvar tyvärr.. :)

 

 

Anonym om trainingtime!:

Varför klagar ni så mycket för och varför i hela friden är ni så bittra för?! Det är inte så kul att läsa er blogg om ni är så negativa hela tiden. ANGELICA OCH SOPHIE SHAPE IT UP ! ! ! SKÄRP ER FÖR GUDS SKULL
Svar: vi skapade bloggen för att kunna skriva av oss känslor och jobbiga saker och just därför kan du ju uppfatta att bloggen är mycket negativ. om du inte tycker det är kul att läsa så behöver du inte läsa, för bloggen kommer alltid att vara till för det.

 


Anonym om Känd föreläsare:

finns dokumentären någonstans så man kan se? :)
Svar: Jag har letat och letat, men har inte lyckats få tag på den rätta dokumentären tyvärr. Jag vet att den heter ”ett rop från världens tak ( a cry from the roof of the world) ” :)

 


Anonym om Romme imorgon:

Tycker du att du är tjock på outfitbilderna Angelica?

Svar: det är lite olika, ibland tycker jag det, ibland tycker jag att de duger.

 


emma om Känd föreläsare:

vart kommer kappan ifrån? sjuuuuukt fin!!!! :D
Svar: Tack! Den är från New yorker från förra året :)

 

 

Danniela ([email protected]) om gårdagens:

Gud vilken söt topp, vart är den ifrån? :)
Svar: Det är faktiskt angelicas klänning som jag stylat om lite genom att stoppa in den innanaför shortden. Den är från Bikbok :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hände det förut att någon sa typ: ''Du är redan smal'' och du sa ''Nej, jag är tjock''? Skulle ni tro att personen ljög när han eller hon sa att du var smal? Frågan kan vara till vem som helst. Söta är ni!

2011-03-29 @ 23:22:53
Postat av: Micke

Vill bara säga till er först att. Ni är så duktiga som kämpar på! dock till det jag verkligen måste påpeka...



Sa inte ni att era föräldrar också läser dagboken?

Isf lär dom ju få reda på det nu? Hihihih :)

Vet inte om ni inte tänkt på det eller inte, men komiskt är det iaf!



Anonym om ur min dagbok:



vet era föräldrar om att ni röker?

Svar: Nej inte vad vi vet i alla fall



Kämpa på!!

Stor kram på er båda!

2011-03-30 @ 00:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0