frågor och svar!

michelle om Avslutad kväll:

hur mycket väger ni båda och hur långa är ni just nu ?
en fråga till Angelica, Det värkar som att du gillar din kropp för att du visar så mycket outfits bider, det är jätte kul när du gör det men undrar om du trivs med din kropp ?
SNÄLLA SVARA!! KRAM

Svar: Vet inte riktigt vad vi väger just nu.. men sophie är 1,55 och angelica 1,58. Jag angelica lägger ut mycket outfitbilder för att läsarna bett om de och sophie har inte haft lika lätt att lägga upp eftersom hon vart på kliniken..plus att jag inte gillar att visa min kropp, jag är absolut inte nöjd med min kropp.. kram

 

michelle om Mot nästa deltagare:

Heej!
Vad väger ni båda och hur långa är ni just nu ?
kramkram!

Svar: Vet inte vad vi väger riktigt just nu.. men sophie är 1,55 och angelica 1,58 kram!

 

Sara om Bara timmar kvar:

Följer er blogg och kamp är själv precis utskriven från slutenvård och vet och förstår helvettet kring sjukdomen men ni klarar det fortsätt kämpa så kommer det gå!!!
En fråga kring mandometern
anser ni att det är ett bra verktyg hjälper det?

Svar: Ja det är väl bra, och det har hjälpt oss, däremot tycker vi att det är dåligt när dom gör för stora höjningar och inte tar lite i taget, eftersom det kan bli för mycket när man inte är van.

 

Josephine om so down:

Innan ni blev sjuka visste ni säkert hur anorektier och vissa bukimiker såg ut och hur smala de är, så jag undrar bara om ni vet att ni är smala fast ni ser på er själv som tjocka, fast ni är smala? kämpa på ni är skit duktiga :D puss

Svar: vi såg oss inte som smala, asså man vänjer sig med att gå ner i vikt så man blir liksom blind och ser inte hur smal man egentligen är. Men desto mindre vågen visade desto stoltare och gladare blev man. verken Jag(sophie) eller angelica anser att vi är smala längre, tack tack puss!

 

Anonym om Frågor och svar:

hur mycket har ni vägt som minst?

Svar: sophie har vägt ca 29 och angelica ca 30

 

Anonym om sommarjobbsmässa:

Hur gick det till på mässan? :)

Svar: man gick runt och lämnade cv vid lite olika bord där dom presenterade lite olika företag, lite olika ställen man kunde få sommarjobb på. Med vissa fick man sitta en stund och prata, som en liten interljuv. Dom kommer sedan höra av sig om dom tycker att man passade för jobbet. :)

 

Anonym om Frågor och svar:

Hej vad ska sophie bli när hon blir stor, eller vad vill hon bli? lägg gärna frågan i ett inlägg :P
PS eran blogg är as bra <3

Svar: hm jag vet faktiskt inte riktigt, men framgångsrik i alla fall! Kanske en arkitekt eller civilingenjör, eller så vill jag jobba med människor:)

 

L om Nödvändigheter till åreresan:

vart är hörlurarna köpta och vad kostade dom ? :)

Svar: dom är från clas olsson, och kostar 69 kronor!:)

 

 

elvira om onödig dag!:

Jag måste bara fråga en sak.
När ni ser er på kort med vänner, alltså helkropps bilder, ser ni inte då att ni verkligen är smalare än dom? Eller tycker ni att ni är feta på kort oxå?
lycka till :)

Svar: Vi kan tycka att vi ser tjocka ut på kort, men vi gämför inte oss på det viset med kompisar, vi kollar bara på oss själva, och är helt enkelt inte nöjda med hu vi ser ut. Man jämför sig hela tiden med när man var som smalast och på så sätt ser man sig själv som stor och så är det för oss båda.
Nu tycker jag(sophie) att jag ser ut som värsta fettot på varje bild, för att jag gått upp så mycket i vikt. Tack:)

 

Anonym om kul vi har!:

är ni aldrig hungriga?

Svar: När kroppen varit utan mat länge så försvinner hungern kan man säga, så man är aldrig hungrig.. Nu när man äter via matschema så börjar kroppen vänja sig med mat.. dock känner jag (sophie) nästan aldrig hunger.. kanske beror på att jag måste äta så ofta.

 

Anonym om vårt internet ligger nere..:

Jag har bara en fråga, inte för att vara taskig elr nånting, absolut inte! Du till och med är lite cool i det, men har du nåt problem med ditt öga? Har sett på nåra bilder att ditt högra öga är lite snett..? Bara en fråga, kraaam!!<33 :)

Svar: haha nej jag har inget fel på mina ögon/ öga antar att dom ser ut så bara hehe kram :)

 

Josefin om kul vi har!:

I början när ni ville gå ner i vikt, var det inte svårt att hålla sig i från mat och godis? Vad gjorde ni när ni blev hungriga eller godissugna?

Svar: Vi satte upp mål, Angelica hade att hon absolut inte fick äta något onyttigt, vilket snabbt lädde till att hon inte kunde äta någonting alls, Sophie hade också att hon inte fick äta onyttigt och om jag var sugen på något skulle jag dricka vatten eller äta frukt. Och om man verkligen bästemmer sig så går det.. men det rekommenderas verkligen inte!

 

Gabriella om Grattis till Romina:

Röker ni fortfarande?

Svar: ja, tyvärr…

 

sara om Grattis till Romina:

skulle inte ni åka till rhodos i sommar?
när isf? jag och mina kompisar ska åka dit den 10nde til 17nde kanske vi ses där isf :)

Svar: Vi tänkte åka runt den 9nde juli och var borta åtta dagar, så ja det kanske vi gör!:)

 

 

lllll om mando:

Hur går det för er båda? Går det framåt med vikten? Vad väger ni?

Svar: Det går frammåt med vikten hela tiden.. men psykiskt mår vi väl inge vidare.. vad vi väger kommer inte ut i bloggen just nu..




Kommentarer
Postat av: amanda

sophie du är inte tjock du är alldeles för smal du måste inse att du är så mycket smalare än dem andra och att du måste väga mer snälla hjärtat //kram och puss

2011-03-21 @ 07:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0