GOD JUL!!

Har haft fullt upp ikväll, klätt granen, slagit in paket och bakat. Har även hunnit träffa mickis en sväng och hälsat god jul.
På klockan ser jag att det faktiskt är julafton nu. Det känns inte som det, har inte fått den där julkänslan en, men det kommer väl snart hoppas jag. Snart ska väl också mamma och pappa, eller jag menar "tomten" komma och lägga något paket i julstrumpan också, hihi får se imorgon vad det blir :)
Det kommer fler bilder i nästa inlägg på när det bakades också, men så länge vill jag önska er alla en riktigt god jul!

Bilder från när vi pyntade granen och slog in lite paket.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder ni för kamera? :D kraaaamar

2010-12-24 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0