Hemma från haninge centrum

Nu är jag hemma från centrum igen och nu är allt klart inför nyår! det kommer bli skitkul är taggad till 100. har även hittat lite mer kläder och kanske något att ha på nyår, så det känns bra. Det vart en lång dag i centrum, från halv 11 tills runt fyra då vi kom hem, så det vart en fika med mickis också.. en latte för min del, smarrens!
nu när jag kom hem hittade jag även kameran med alla bilder från julafton, så det kanske dyker upp lite bilder ikväll, eller det kanske är lite sent att lägga upp de nu? Fast bättre sent en aldrig, eller? :)

Bilder från idag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej då lägg upp bilderna från jul! :)

2010-12-28 @ 17:04:19
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 05:35:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0