Jag vill inte längre!

Har legat på kliniken i typ två och en halv vecka nu, Det är lätt att sätta löften och lova saker, Men det verkar som att löften är till för att brytas, För det är sällan folk håller vad dom lovar. Det har jag märkt. Såklart blir man ledsen och besviken. Fan vad allt ska vara jobbigt! jag vill inte gå behandlingen längre, känner mig så jävla fet, Hatar mig själv och jag orkar fan inte längre. Vill vara hemma men jag mår ändå inte bra.. snälla ta mig till en annan plats på jorden. Långt bort från allt och alla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt och tänk på allt positivt som kommer att hända efter att du gått klart behandlingen! Då kommer du vara nöjd och skitglad att du gick behandlingen och INTE gav upp!! av eller vad man nu ska säga... Men se framåt allt kul och dina planer med kompisarna i sommar då du förhoppningsvis är frisk igen! :D Take care! <333

2010-12-04 @ 15:36:06
Postat av: v

sophie, du kommer fixa det här!

jag tror på dig även om jag inte känner dig så stötar jag dig! ta hand om dig<3

2010-12-05 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0