Känns som igår

Var så omitiverad för bara några timmar sedan, men sen när jag låg här på kliniken så fick jag ganska mycket tid för att tänka. Tänker på allt jag ska göra, och allt som jag har gjort förut. Liksom innan allt börja och vad som kommer hända längre fram, Blev Faktiskt mer motiverad helt plöttsligt. Men det kommer ju och går hela tiden. Längtar till allt jag kommer kunna göra. Och saknar allt jag kunde göra förut,  Kom och tänka på när jag och mickis jobbade på pizza hut i två veckor. Vi åt fan pizza varje dag! Konstigt nog så saknar jag verkligen de tiderna, för jag hade så jävla roligt och inte brydde jag mig häller om att jag åt det varje dag, Tänk att man kan sakna sånna saker.. men det är längtan till allt jag kommer kunna göra som får mig att någonstan kämpa.



kommer du ihåg? jag saknar det verkligen. Känns som om det vore igår.



Kommentarer
Postat av: mickis

I remember! =)

2010-12-04 @ 19:57:20
URL: http://picks.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis Sophie! Tänk vad underbart att känna så, som alla känner när man är frisk, äta vad man vill! Och du var inte ens nära tjock på den där bilden, så fin! :)

2010-12-04 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0