tid för plugg!

Hej på er! Idag har tiden faktiskt gått ganska snabbt, kanske för att jag har hittat något att fördriva tiden med? Nu tänkte jag faktiskt försöka börja lite på vår svenska uppgift, Har typ panik över skolan då det ända jag kan jobba med är svenska och engelska, alla andra ämnen kommer jag att få ta igen när jag kommer tillbaka, fyfan vad det kommer bli jobbigt! Kommer ju behöva gå dubblet så myclet i skolan nästa termin om jag ska plugga in allt jag missat, Fyfan hur ska jag lyckas med det, när jag typ inte ens orkat gå till skolan den här terminen, har inte bryttt mig och har haft väldigt stor frånvaro och när jag väl är där så gör jag typ ingenting? Hur ska jag lyckas nästa termin om jag utöver skolan måste plugga in allt jag ligger efter.. Wish me good luck.. Men tänker fan inte gå om i alla fall.



Föresten till er som ska välja gymnasium så kan jag rekomendera Nacka gymnasium där jag går! det är sjukt stort och har nog nästan alla inriktnignar. Det är bra lärare osv, fast det beror säkert på vilken linje man går. Och det ligger jättenära Nacka forum, supernice ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nacka är bäst!

2010-12-06 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0