Klättring idag

kom precis ut ifrån bastun, där jag råkade somna. Vaknade av att jag var helt överhättad, haha. e så sjukt trött just nu, eller jag har typ vart det hela dagen. Snart e det iallafall lov så att man kan sova ut.
idag har det varit en vanlig skoldag och när vi slutade åkte jag, Malin, Jossan och Sandra till klättercentret och klättrade, var riktigt kul, men kommer väl förmodligen ha träningsvärk imorgon..
Vet inte om jag egentligen får träna, skulle kanske tänkt på det innan för nu får man väl en utskällning av mamma eller något.. men men gör det bara för att det är kul och inget annat. men får se till att det går bra med vikten och så nu, det måste börja gå frammot så att jag får göra allt jag vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0