usch på allt just nu

Hej på er! Nu var alla mål klara för ikväll, känner mig uppstoppad som jag vet inte vad, är så otroligt mätt! Har haft ett långt snack med min behandlare idag också, Hon förstod att jag både var arg och besviken på henne. Fick också veta hur det gick för mig på w-base. Och för er som undrar så ska man då lägga upp maten själv utan att det står hur mycket man lägger upp, jag kulle alltså lägga upp så nära 350g som jag kunde, blev dock ganska mycket för lite.. la upp ca 180g, aja det var ju först gången så. Nu vill jag bara sova så att jag blir av med all ångest och det blir en ny dag. Hoppas alla andra har en bra kväll puss!

hmm.. jag var ju inte litebrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0