humörproblem?

Har kommit hem från gymnasiemässan nu och gud så mycket folk det var! var helt slut i slutet. Har först vart i skolan idag och då passade skolsyster på att prata med mig, suck jag som ingronerat alla hennes sms.. hon sa att jag inte fick vara med och dyka nästa vecka och jag vart så jävla irreterad på den jäv** Kä***ngen. Hon vet ingenting om hur jag mår eller något och så säger hon "du kan ta igen det någon annan gång" hade lust att klappa till henne.. Hon kan fan inte avgöra något om hon inte pratar med läkarna jag brukar träffa. Slutade med att jag gick därifrån. och om hon tror att jag kommer skippa dykningen så har hon tyvärr fel, tänker inte sumpa mina betyg pågrund av det..
ne nu får det räcka med sura miner, var bara tvungen att skriva av mig lite..  Puss!

Så här har min dag annars sett ut idag.



Kommentarer
Postat av: m

nej hjälp ! :o .. va e de för bild!

2010-11-25 @ 19:32:37
Postat av: Anonym

kan inte det vara farligt för ditt hjärta som är lite svagare? att dyka asså?

2010-11-25 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0