Dag in Dag ut

Idag har jag och två till från klassen vart på klättercentret och jobbat. Det gick bra, men var jättejobbigt! tusen ungar som skulle klättra kändes det som.. Men men de goda nyheterna är att vi nu jobbar där som klätterinstruktörer. Så vi få lön och gratis klättring "nice".
När vi kom tillbaka till skolan vart det samtal med skolsköterskan och min handledare om allt om sjukdomen osv. Tog sjukt lång tid, höll typ på att dö. Det värsta jag vet är att prata med folk jag knappt känner om det. Känner mig som ett jävla psyko.. Efter en timmes snack trodde jag att jag skulle få gå, men nej då ville skolsköterskan ta vikt.. Jag vägrade. Hatar att väga mig framför mäniskor, känner mig på något sätt så utpekad. Dessutom känner jag knappt människan, nej det känns bara fel helt enkelt...

Jag idag! puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg

Var kommer koftan ifrån?

2010-11-18 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0