Dagens tanke så där bara..

En sak jag inte förstår är varför jag får fisk och kokt potatis varje dag, börjar liksom tröttna kan man säga har ätit det varje dag i en vecka nu.. bara en fundering sådär hehe, men förstår liksom inte varför? Aja i alla fall så har angelica gått nu, det var skönt att träffa henne och snacka lite. Ångesten har kommit och jag tänker på allt jag ätit idag, Så sjukt mycket. Jag vet att alla känner så här i början och att det går över när man börjar bli frisk. Men kan liksom inte kontrolera min ångest vilket gör att jag ofta mår riktigt dåligt. Jobbigt men får leva med det helt enkelt.. puss!


miss you my friends

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta brukar behandlarna ta fisk och kokt potatis som exempel på väldigt kalorisnål mat och många patienter tycker att det är lättare att äta just för att det är magert och så. Kanske försöker de ge dig en mjukstart med den vanliga maten? Om du klagar lite så brukar de beställa något annat sen.

2010-11-24 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0