Förvirrad!

Okej jag är jätte förvirrad och fattar inte någonting just nu. Dom har inte ringt.. Vet inte riktigt vad som har hänt. det var ju sagt att jag skulle läggas in idag, få en behandlare, matschema osv. Kanke blev det uppskjutet en dag? får väl se om de hör av sig lite senare, Jobbigt att jag kanske legat och oroat mig hela natten i onödan, nu kommer det ju bli en till sådan natt.. suck, aja då kanske man kan pallra sig ner till träningen och säga hejdå till några vänner om jag inte behöver åka dit ikväll. Aja just nu ligger jag framför tven och dricker citronvatten, barnprogram är det som visas hehe, man måste ju få vara lite ibland:)


mums! iskallt och supergott

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har frågestund på min blogg,

skulle bli jätteglad om du tittade in och frågade något! :)

puss

2010-11-15 @ 16:10:12
Postat av: Anonym

Är inte citronvatten ett väldigt effektivt sätt att få matsmältningen att gå ännu snabbAre? Så blir inte ni ännu smalare av det? Kram!

2010-11-15 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0