happy!

Jag är skit glad! jag ska få min första permission om en vecka. Ska få vara hemma några timmar och fira min födelsedag med släkten och så,kommer åka hem efter tre mellis, sen kommer jag åka tillbaka på kvällen igen. Gud så kul! om det går bra och så kanske jag får komma hem oftar sen! Det är ju bra. Så nu måste jag bara sköta mig här och göra framsteg! Jobbigt kommer det att bli men får ju komma hem i alla fall. När jag får min första permission över en hel natt blir det pary! längtar verkligen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaan va kuuul!! <33333333333

2010-11-25 @ 21:50:25
Postat av: Anonym

kan inte ni ta kort på erat hus inne och ute så man får se hur det ser ut :)

grym blogg <3

2010-11-26 @ 07:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0