Hjälp mig!

Okej just nu håller jag på att skriva en packlista till vad jag ska ha med mig till kliniken på måndag, men det går inte direkt bra, jag komer typ inte på något jag kan ha med mig som jag kan sysselsätta mig med, förutom kläder och sånt har jag med mig det här:

  • Dator
  • Ipod
  • Mobil
  • Kamera
  • Filmer
  • Tidningar
Har ni något förslag på vad jag mer kan ha med mig så jag kan fördriva tiden? hjälp mig gärna! föresten till er som undrar så kommer jag kunna blogga där borta, kanske kommer jag dock inte ha så mycket att använda min kamera till. men ska försöka hitta något att fota:) ni kommer ganksa mycket att få följa vad jag behöver äta varje dag osv och sklart vad jag har för mig. Men hjälp mig gärna på vad jag kan ha med mig och sysselsätta mig med! puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

böcker är bra. Annars skulle jag rekomendera något pysselkitt från oanduro som man kan pyssla med i verkstaden.

I verkstaden finns det även annat att göra. Du kan ju påbörja en stickning eller brodera något. Det kan man ju göra även när verkstaden är stängd :)



Jag brukar lägga stora pussel för att få tiden att gå.

2010-11-13 @ 17:57:18
Postat av: Anonym

Du kan ta med böcker, spel, ngt pyssel, osv



kram

2010-11-13 @ 18:06:36
Postat av: Anonym

dagbok! tror att det kan hjälpa mycket att kunna skriva av sig. eller kanske bara papper och penna om du blir sugen att rita eller nått, hoppas allt går bra. hålelr tummarna för dig / er ! <3

2010-11-13 @ 18:26:58
Postat av: Anonym

Typ videospel, om man nu får spela det i över huvud taget?? Hoppas allt går bra!! <333

2010-11-13 @ 19:03:51
Postat av: Anonym

BÖCKER !

Jag vet, skit tråkigt, men böcker är verkligen super, när du inte har någotting att göra, för då sätter du dig in i " bokens värld" någon "annans värld " då slipper du tänka så mycket på dig själv och din egen, och om du har många böcker så rinner tiden förbi, jag tycker du ska satsa på en deckare, men om du inte har läst TWILIGHT så läs ALLA dom , du kommer älska dom , SKIT BRA! sen typ puss& kram är bra och "klassresan" , Lycka till bruden !

2010-11-13 @ 19:50:55
Postat av: Anonym

Kortlek

2010-11-14 @ 12:04:34
Postat av: Anonym

böcker! man kan tro att dem är tråkiga och så men det finns massa bra böcker! bla så är twilight böckerna bra och böcker av katarina von bredow :)

2010-11-14 @ 14:10:36
Postat av: Emma

läs "i dina ögon" av stephanie meyer. :)

2010-11-14 @ 15:47:14
URL: http://emmajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0