Jag lever!

En så länge i alla fall.. Usch känner att jag inte klarar många dagar till här i alla fall, Helt seriöst så finns det verkligen inget att göra. Är just nu också skit irriterad på dom som jobbar här dom säger liksom något och sen ändrar dom sig till något annat.. får inte ens gå ut och ta luft för dom tror att det är farligt, hallå? Det är väl ändå farligare att sitta inne här än att få lite luft? fattar inte hur dom resonerar faktiskt.. ikväll kommer i alla fall jonna hit, Hon är så snäll så som  kommer redan första dagen.. Har haft ångest och vart ledsen fast jag igentligen inte vet varför, bara för att det är almänt jobbigt att vara här och att alla behandlare är så irriterande. Till er som undrar om hur det se ut osv tänkte jag fota någon dag, tänkte även att jag då kan berätta hur allt funkar då jag blivit lite mer insatt i behandlingen.

Sötaste jonna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar inte heller riktigt personalen på hdv. Dagvårdspersonalen är bättre, i alla fall ur behandlingssynpunkt. De är ju utbildade till behandlare.



Tänk på att man inte får fota vad som helst. Vet inte om man får fota inne på kliniken utan tillstånd. Du får i alla fall inte råka få med någon patient i bakgrunden eller så. De kan vara riktigt hårda med sånt.

2010-11-18 @ 19:37:27
Postat av: Anonym

Älskar dig vännen. Det var kul att se dig!! <3

2010-11-18 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0