tokig kväll

Hej på er! Vilken kauskväll det vart igår. jag och mickis drog på fest runt halv elva igår och när vi kom dit var det ca 100  pers i en villa. det gick inte att ta ett steg någonstans för att det var så fullt, höll på att få panik flera gånger. alla hade sina ytterkläder på sig inne, skor och allt eftersom att det inte gick att hänga av sig när det var så mycket folk. man kunde knappt se någonting i huset, eftersom att all rökte innomhus. det blev slagsmål sen också utanför huset, såg inte det men vet att det slutade med en person som fick åka till sjukhus.. poliosen kom dit också, så vi vandrade genom skog och berg för att slippa stanna och snacka med dem. kaus helt enkelt! vi drog runt ett, pallade inte vara kvar längre en så. slutade med att jag och mickis somnade hemma hos henne.
Kom också på sent igår kväll att jag skulle jobba idag, så vart att gå upp tidigt har bara tvättat  bort allt smink och satt upp håret, orkar inte göra något mer, vill egentligen bara sova just nu...


vandringen genom skogen slutade i en snöhög. Gropar och berg är inget för mig tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0